Designerskie oświetlenie

Gustaw

Designerskie oświetlenie

Post autor: Gustaw » czw 04 lut 2010, 12:21

Pracuję w branży oświetleniowej. Szczególnie zainteresowany jestem klimatycznymi, designerskimi, nastrojowymi i niekonwencjonalnymi sposobami oświetlenia. Chciałbym poszerzyć swój zakres wiedzy na ten temat, poszukuję wszelkich informacji o trendach ,inspiracji i linków. Zapraszam do wymiany doświadczeń w tym temacie.

fachowiec

Re: Designerskie oświetlenie

Post autor: fachowiec » czw 04 lut 2010, 2:42

Na początek zapoznaj się z naszym artykułem:
Kreowanie atmosfery w salonach piękności

Obrazek
Salon Kameleon w Białymstoku.

marko

Post autor: marko » pt 11 cze 2010, 11:33

Polecam sklepy internetowe. Jest dużo fajnych z bogatą ofertą. Wszystko zależy czego i w jakim stylu szukasz. No i oczywiście przedział cenowy, bo to ma ogromne znaczenie. Fajnym rozwiązaniem jest np lampa o nazwie kolor living. Widziałem ją ostatnio na designerskich targach w Poznaniu. Taka supernowoczesna z wyglądu kulka, która świeci światłem w tysiącach kolorów. Sam możesz zmieniać kolor i barwę światła. Dla mnie super! nastrój w domu na każdą okazję (szczególnie na wieczór z dziewczyną ;-)))))))))) )

Hiram

Post autor: Hiram » śr 07 lip 2010, 11:19

Faktycznie, oświetlenie dla designera to całkiem poważna kwestia. Szczególnie w poważnych budynkach, gdzie koniecznym jest tworzenie odpowiedniego klimatu, eksponowanie pewnych elementów, a innych skrywanie. No i przyjazność dla oka...

Kiedyś troszkę o tym czytałem, jednak nigdy nie zajmowałem się na poważnie projektowaniem oświetleń z takim podejściem. Co do źródeł wiedzy zajrzyj do jakiegoś saloniku z prasą i poprzeglądaj różne magazyny z pokrewnych branż. Kiedyś chyba nawet widziałem osobny tytuł poświęcony oświetleniu.
Elektryka prąd nie tyka... no, może czasami ;)

Amadeusz

Post autor: Amadeusz » ndz 11 lip 2010, 2:15

Kolejny ciekawy artykuł na temat designerskiego oświetlenia na stronach "fachowego"