PRACA DLA TECHNIKA SERWISU– systemy alarmowe i telewizja przemysłowa

Signal_Group
Posty: 1
Rejestracja: czw 05 paź 2017, 12:21

PRACA DLA TECHNIKA SERWISU– systemy alarmowe i telewizja przemysłowa

Post autor: Signal_Group » śr 22 lis 2017, 3:05

Co oferuje Signal Group?
• w pełni wyposażony samochód serwisowy do dyspozycji na wyłączność,
• narzędzia: komputer, telefon, odzież firmową,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• elastyczne godziny pracy – dopasowujemy się do Ciebie!,
• kartę Multisport oraz ubezpieczenie grupowe,
• stabilne zatrudnienie,
• pakiet szkoleń wdrożeniowych i podnoszących kwalifikacje.
Zadania wykonywane na stanowisku:
• praca w terenie - serwis i konserwacja nowoczesnych technologii obiektowych (SSWiN, CCTV, kontrola dostępu, PPOŻ, automatyka, elektryka, szafy rozdzielcze)
• ocenianie stanu technicznego urządzeń,
• współpraca z Koordynatorami.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania:
• gotowość do pracy w terenie,
• uprawnienia SEP,
• prawo jazdy kat. B,
• wykształcenie techniczne
• odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, otwartość na nowe wyzwania.


Jeśli chcesz wykonywać zadania, które dadzą Ci satysfakcje i pracować z ludźmi którzy pozwolą Ci się rozwinąć, cenisz nowoczesne narzędzia i dobre materiały do pracy – nie czekaj, APLIKUJ JUŻ TERAZ!
Oferty zawierające CV prosimy wraz z nazwą stanowiska nadsyłać na adres e-mail :


wspolpraca@signalgroup.pl