Wybór systemu CRM do obsługi klientów

kipson
Posty:43
Rejestracja:pn 11 sty 2016, 8:53
Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: kipson » ndz 17 lut 2019, 12:28

Chodzi o to, aby w możliwie efektywny sposób można było zarządzać rosnącą rzeszą klientów.

pablos
Posty:46
Rejestracja:ndz 10 sty 2016, 11:36

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: pablos » wt 19 lut 2019, 10:31

Na rynku jest bardzo duży wybór systemów typu CRM, zarówno działających w trybie online jak i lokalnie, w obrębie jednego budynku. Z serwerem oraz pozostałymi komputerami, które są jednocześnie klientami.

Zwykle jest tak, że firmy dają możliwość przetestowania danego rozwiązania przez kilka dni. Chodzi o to, aby się przekonać do jakości, niezawodności oraz wszystkich niezbędnych funkcjonalności.

Toglakd58
Posty:1
Rejestracja:pn 20 sty 2020, 9:25

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: Toglakd58 » pn 20 sty 2020, 9:41

musze o tym więcej poczytać.
-
flagi firmowe


Gruewre29
Posty:1
Rejestracja:sob 08 lut 2020, 8:26

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: Gruewre29 » sob 08 lut 2020, 9:37

pod jakim kątem wybieracie?
-
scrable

Ewa72
Posty:8
Rejestracja:pn 24 cze 2019, 1:20
Kontakt:

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: Ewa72 » czw 30 lip 2020, 7:50

moim zdaniem należy skupić się na kilku podstawowych aspektach
Cena - Nie jest najważniejsza. Wiem że każdy na nią patrzy. Jednak rób to z rozsądkiem to że teraz zapłacisz o 20% mniej nie znaczy że zawsze tak będzie i że dodatkowe funkcjonalności nie zmienia bilansu na bardziej niekorzystny
Funkcjonalności - W zasadzie to jest najważniejsze. Wczytaj się co dany system oferuje i zastanów się co ci jest potrzebne czego jednak niema z czego będziesz korzystać. Tu należny wspomnieć o wygodzie. Czasem warto się nad nią zastanowić. Bo jeśli jest wszystko fajnie ale każda zmiana ustawię to godziny pracy. Sam wiesz o co mi chodzi
Integracje- To wszystko jest systemem maszyn połączonych. Na pewno w firmie korzystasz z różnych systemów a to do fakturowania a to do stanów magazynowych. Czasem nawet możesz posiadać elektroniczne archiwum. To musi się wszystko integrować. Inaczej albo nie będzie działać w pełni albo czeka cię masa dodatkowej pracy
Mówiłam to ja Antonina
Jeśli chcemy podróżować w przyszłość, po prostu musimy szybko się poruszać.

Tykaczek
Posty:57
Rejestracja:ndz 16 gru 2018, 1:53

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: Tykaczek » wt 15 wrz 2020, 8:11

Jeśli chodzi o mnie to u mnie w firmie także używane jest dedykowane oprogramowanie. Muszę przyznać, ze jest to dość ważna kwestia, a w ostatnim czasie skupiłem się na archiwizacji. Moim zdaniem bardzo fajnie sprawdza się do tych działań to co napisano w https://www.connecto.pl/archiwizacja-do ... biorstwie/ i ja zacznę na pewno używać specjalnego oprogramowania do archiwizacji.

Kama40
Posty:13
Rejestracja:pn 10 lip 2017, 10:30

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: Kama40 » wt 15 wrz 2020, 9:32

Faktycznie, to niesamowicie istotna kwestia. W końcu dzięki odpowiednim systemom, jesteście w stanie o wiele sprawniej zarządzać firmą. Myślę, że w większości biznesów kluczem będzie zastosowanie takich rozwiązań jak chociażby https://allegro.pl/produkt/klucz-aktywa ... 30716df863 więc powinniście już teraz zastanowić się, co najbardziej może wpłynąć na Waszą efektywność. To poważna rzecz, nie odpuszczajcie tego, bo w przypadku pakiety Windows, legalny klucz jest absolutną koniecznością.

Ryszard

Re: Wybór systemu CRM do obsługi klientów

Post autor: Ryszard » czw 25 mar 2021, 1:39

Ze swojego doświadczenia uważam, że profesjonalna obsługa klientów bez CRM jest dużo, dużo bardziej utrudniona. U nas świetnie sprawdził się system od Firmao CRM : www.firmao.pl/ds . oprogramowanie jest bardzo intuicyjne i można go używać z każdego urządzenia. Z tego co widzę u nich na stronie to mają 14 dni testowania za darmo, więc na prawdę warto spróbować ;)

ODPOWIEDZ