Ekologii, bezpieczeństwa i majsterkowania warto uczyć się od małego. Z tego założenia wyszła firma Wiha, która tej jesieni startuje z nową akcją edukacyjną skierowaną do najmłodszych. Celem marki, bawiąc i stawiając przed dziećmi szereg zadań, jest rozwijanie kreatywności i odpowiedzialności za swoje otoczenie.

Wiedza to najlepsze narzędzie! Wiha z akcją edukacyjną kierowaną do dzieci

Do wspólnej zabawy zapraszają mieszkańcy Lasu Szwarcwaldzkiego - zgrana ekipa przyjaciół i miłośników majsterkowania – Niedźwiedź Wojtek, Jeż Ignacy, Wiewiórka Hania oraz Sowa Anna. Są to bohaterowie czterech zeszytów, w których na najmłodszych czekają niezwykłe wzywania i zagadki do rozwiązania. Zadania logiczne i malowanki zostały przygotowane tak, aby kompleksowo rozwijać umiejętności dziecka. Całość objęta jest bardzo ważnym przekazem – poszanowania natury, bezpieczeństwa i kreatywnego spędzania wolnego czasu.

Wiedza to najlepsze narzędzie! Wiha z akcją edukacyjną kierowaną do dzieci

- Wartości takie jak odpowiedzialność, dbanie o zdrowie i otaczający świat to fundamenty, które od samego początku przyświecają marce Wiha. Jesteśmy przekonani, że edukowanie dzieci od najmłodszych lat podniesie poziom świadomości – podkreśla pomysłodawczyni Maja Sikorska z Działu Marketingu Wiha. – Dzięki przyjaznej formie i ciekawym zadaniom każdy zeszyt będzie dla dziecka przygodą oraz lekcją, z której na pewno wyniesie ważny morał.

Pierwszy, jesienny zeszyt jest już dostępny pod linkiem.

Więcej o akcji pod linkiem.

Leśna ekipa życzy udanej zabawy!