Powstała na fundamentach wiedzy i doświadczenia zespołu menedżerów, którzy przez kilkanaście lat z sukcesami rozwijali rynek e-commerce w Polsce i innych krajach regionu. Trzon firmy tworzą Przemysław Budkowski, Tomasz Nowak, Piotr Nowjalis, Sebastian Pietrowski oraz Václav Liška, o których przeczytasz tutaj.
Jest również odpowiedzią na ciągły wzrost handlu e-commerce B2B, który na koniec zeszłego roku wyniósł ok. 447 mld złotych i wzrósł o około 30% do ubiegłego roku. Dodajmy do tego również branże przemysłowe, w których procesy nie są jeszcze zdigitalizowane, a którym wychodzi naprzeciw merXu. Dzięki platformie także mniejsi dostawcy mają możliwość włączenia się do realizacji większych projektów.
Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Nie ma kosztów rejestracji, wystawienia przedmiotów, ani realizacji transakcji, czyli w prosty i darmowy sposób można zwiększyć zasięg swojej sprzedaży oraz świadomość marki.
MerXu łączy ze sobą zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i duże podmioty, umożliwiając im realizowanie transakcji bezpośrednich lub poprzez zapytania ofertowe . Konsumenci indywidualni nie mogą korzystać z merXu.
Od niedawna firmy obecne na merXu, a także nowe, chcące dołączyć do platformy, mają możliwość szybkiego i prostego transferu swoich produktów z BaseLinkera do merXu, a także w drugą stronę: BaseLinker > merXu oraz merXu > BaseLinker.
W przyszłości pojawi się również możliwość realizacji transakcji poprzez opcję “Buy now”.
Platforma dołączyła do oferty integracyjnej BaseLinkera, dzięki czemu znacząco zmniejszył się nakład czasu pracy przy wystawianiu nawet dziesiątek tysięcy ofert. Wystarczy kilka kliknięć! Nie ma potrzeby tworzenia dodatkowych plików csv/xlsx/xml, można publicznie zintegrować całość swojej oferty lub jej wybraną część.
System daje możliwość automatycznej aktualizacji zdjęć oraz cen na merXu bezpośrednio z własnego systemu. Ceny aktualizowane są nawet kilka razy dziennie! Już teraz dostępnych jest 20 predefiniowanych atrybutów (a wkrótce będzie ich więcej) do budowania mapowania między systemami.
Platforma daje szansę na skuteczny rozwój sprzedaży e-commerce również na rynkach zagranicznych. Obecnie gromadzi kupujących i sprzedających z krajów Unii Europejskiej: Polski, Czech, Słowacji, Estonii, Litwy, Węgier, a już niebawem dołączą kolejne kraje: Niemcy, Łotwa i Rumunia.
Firmy mają możliwość rozwijać swoją sprzedaż w segmencie B2B online, w wybranych krajach, określać cenę w lokalnej walucie, a także komunikować się poprzez dostępny na platformie komunikator, który na bieżąco tłumaczy wiadomości od kontrahentów. Podsumowując: merXu daje możliwość rozwoju sprzedaży międzynarodowej bez ponoszenia znaczących inwestycji, oraz podejmowania ryzyka związanego z wejściem na nowe rynki.
Dzięki nowej integracji merXu z BaseLinkerem nie tylko wystawianie ofert stało się znacząco szybsze, ale równie przejrzyste i łatwe w obsłudze. Połączenie BaseLinkera z merXu trwa zaledwie kilka minut i nie wymaga żadnej wiedzy programistycznej. Poniżej przedstawiamy instrukcję, która krok po kroku przeprowadzi przez integrację oraz eksport produktów na platformę merXu: https://lp.merxu.com/pl-pl/merxu-w-baselinker-instrukcja-integracji
Zapraszamy do kontaktu:
Tel. +48 534 607 894