Może śmiało szczycić się największą w swej klasie obszernością wnętrza, znakomitą dynamiką w jeździe szosowej oraz niezrównaną dzielnością w warunkach terenowych. Wyróżnia go zaawansowany system napędu 4x4, który posiada jedyną w tej kategorii samochodów funkcję dezaktywacji napędu osi tylnej – w miarę potrzeb niewyczuwalnie zmienia się z 4x2 na 4x4 i odwrotnie, ograniczając w ten sposób straty energii i zużycie paliwa. Pierwsza w tym segmencie automatyczna przekładnia dziewięciostopniowa zapewnia doskonale osiągi zarówno w warunkach na autostradzie, jak i off-roadu. Bogata gama oszczędnych jednostek napędowych oraz dziewięć kombinacji łączenia silników ze skrzyniami biegów, jakie oferuje model Renagade, stanowią odpowiedź na praktycznie wszelkie potrzeby Klientów.
Na rynkach europejskich Jeep Renegade dostępny będzie w czterech wersjach modelowych (poziomach wyposażenia) uwzględniających możliwe potrzeby Klienta. Gamę modelową otwiera wersja Sport, poprzez bardziej komfortową i funkcjonalną Longitude, aż do najwyższej pod względem technologicznym, indywidualizacji i standardowego wyposażenia wersji Limited. Do zdecydowanych amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Renegade Trailhawk o wiodącej w segmencie sprawności off-roadowej klasy 4x4 Trail Rated oraz wzbogaconym wyposażeniu seryjnym. W jego skład wchodzi m.in. napęd 4x4 „Jeep Active Drive Low”, system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższone o 20 mm do 220 mm zawieszenie, zestaw płyt osłonowych podwozia oraz przednich i tylnych zaczepów holowniczych. Jazdę w warunkach terenowych ułatwiają korzystne kąty charakterystyczne Renegade: najazdu 30,50, rampowy 25,70 i zejścia 34,30.
Źródło: Fiat Auto Poland