Kluczowym elementem stoiska Fiata jest nowy Doblo Cargo XL, jeden ze „specjalistów" z rodziny Doblo, który, przy ponad 500 wariantach obejmujących kombinacje wersje nadwozia, drzwi i silnika, może pochwalić się największą gamą w tym segmencie. Nowa wersja „XL" prezentuje podobne wymiary jak Cargo Maxi, zapewniając jednak lepszy dostęp do przedziału ładunkowego, co jest zasługą tylnych drzwi o wysokości 1.455 mm oraz 1.550 mm wysokości samego przedziału ładunkowego. Ponadto, dzięki tylnemu zawieszeniu typu bi-link, samochód ten można bez obaw załadować do maksymalnego dopuszczalnego obciążenia osi: 1.200 kg z przodu i 1.450 kg z tyłu. Pojemność ładunkowa Cargo XL wynosi 5 m3 (5,4 m3 przy złożonym siedzeniu pasażera).
Na salonie w Niemczech zobaczyć będzie można także wersję Doblo Work Up, czyli pierwszą w segmencie zabudowę skrzyniową w całości zaprojektowaną, wyprodukowaną i objętą gwarancją przez Fiata. Przy powierzchni ładunkowej wynoszącej 4 m2, ładowności równej 1.000 kg oraz dzięki praktycznemu otwieraniu burt i obecności licznych udogodnień (schowek na narzędzia, osłona kabiny, uchwyty do mocowania ładunku na osłonie kabiny, zewnętrzny stopień itd.), Doblo Work Up stanowi idealne rozwiązanie do zastosowania w budownictwie i przy remontach, m.in. przy transporcie drzwi, okien, żaluzji czy szkła.
Fiat Professional zaprezentuje podczas targów w Hanowerze 10 modeli - od samochodów typu van, opartych na konstrukcji samochodów osobowych, po Stradę, Fiorino, Doblo Cargo, Scudo i Ducato Maxi. To jedna z najszerszych i najbardziej ekologicznych ofert na rynku, ponieważ aż 4 z nich posiadają instalację na metan, dostępną w standardowym wyposażeniu.